Regulamin korzystania z usług New Me Clinic

1. Postanowienia ogólne

1.1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z usług świadczonych przez New Me Clinic, prowadzoną przez NMC Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w [adres], zwaną dalej „Kliniką”.

1.2. Regulamin jest dostępny w siedzibie Kliniki oraz na stronie internetowej: [adres strony].

1.3. Skorzystanie z usług Kliniki oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

2. Rezerwacja i odwoływanie wizyt

2.1. Rezerwacji można dokonywać telefonicznie, osobiście lub online (jeśli taka możliwość jest dostępna). 2.2. Odwołanie lub zmiana terminu wizyty możliwe jest najpóźniej na 24 godziny przed planowanym terminem.

2.3. W przypadku nieodwołania wizyty z odpowiednim wyprzedzeniem lub nieobecności, Klinika zastrzega sobie prawo do pobrania opłaty w wysokości 50% wartości zaplanowanej usługi.

3. Warunki świadczenia usług

3.1. Usługi świadczone w Klinice – w tym zabiegi medycyny estetycznej i kosmetologiczne – realizowane są po uprzedniej konsultacji oraz kwalifikacji klienta.

3.2. Klient zobowiązany jest do przekazania zgodnych z prawdą informacji na temat swojego stanu zdrowia, przyjmowanych leków oraz przeciwwskazań medycznych.

3.3. Klinika zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania zabiegu w przypadku istnienia przeciwwskazań zdrowotnych lub innych istotnych okoliczności.

4. Reklamacje i odpowiedzialność

4.1. Reklamacje należy zgłaszać pisemnie lub mailowo na adres: [adres e-mail], w terminie do 7 dni od dnia wykonania usługi.

4.2. Klinika nie ponosi odpowiedzialności za skutki zabiegów wynikające z zatajenia przez klienta informacji medycznych, stosowania niewłaściwej pielęgnacji lub nieprzestrzegania zaleceń pozabiegowych.

4.3. Każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie, z uwzględnieniem dokumentacji medycznej i zakresu wykonanych usług.

5. Ochrona danych osobowych

5.1. Administratorem danych osobowych klientów jest NMC Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

5.2. Dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji usług, prowadzenia dokumentacji medycznej oraz kontaktu z klientem, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO).

5.3. Klient ma prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania, ograniczenia przetwarzania oraz – w przypadkach przewidzianych prawem – ich usunięcia.

6. Postanowienia końcowe

6.1. Klinika zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu. Zmiany wchodzą w życie z dniem ich opublikowania na stronie internetowej oraz udostępnienia w recepcji.

6.2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta oraz inne obowiązujące przepisy prawa.

Załącznik nr 1: Polityka odwołań i płatności za usługi przedpłacone

1. Klinika zastrzega sobie prawo do pobierania zadatków w przypadku rezerwacji zabiegów o wartości przekraczającej 600 zł, a także dla uczestników szkoleń lub zabiegów w ramach praktyk (tzw. „modelek”).

2. W przypadku odwołania wizyty z odpowiednim wyprzedzeniem (minimum 48 godzin), zadatek zostaje zwrócony lub przeniesiony na inny termin.

3. W przypadku odwołania wizyty później niż 48 godzin przed jej terminem lub niestawienia się bez uprzedzenia, zadatek przepada na rzecz Kliniki.

4. Klient ma prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość (np. rezerwacja online) w ciągu 14 dni od jej zawarcia, o ile usługa nie została jeszcze wykonana. W przypadku rozpoczęcia świadczenia usług przed upływem tego terminu – za zgodą klienta – prawo do odstąpienia nie przysługuje.